Predlozi/kritike na rad servera?

Image

User avatar
JohnWick
Slot Player
Reputation: 0
Gender:
Posts: 4
Joined: Fri Jan 11, 2019 4:38 pm

Re: Predlozi/kritike na rad servera?

#11

Tue Oct 29, 2019 8:40 pm

User avatar
Ax.
Community Administrator
Contact:
Reputation: 243
Location: Nis
Gender:
Age:: 27
Posts: 668
Joined: Fri Sep 07, 2018 11:36 am
Ax.’s avatar
Loading…

#12

Wed Oct 30, 2019 9:05 am

Upravo tako, prednji-zadnji deo auta (prostorno objanjenje) prvi-poslenji (kada nabrajas) S obzirom da pricas o vremenu kada je server bio pun i da u poslednje vreme prazan, prostorno objasnjenje ti ne treba.
plazer
Cortex Member
Reputation: 1
Gender:
Posts: 5
Joined: Mon Dec 30, 2019 11:30 am

#13

Sat Feb 08, 2020 4:37 pm

Kako nastimati ovako cs? Kod mene moras tacno po sredini modela opalit, a vidi ovdje gde opaljeno a registrovano kao pogodak fol?
https://vimeo.com/390173403
User avatar
Upri ume cfg
Lead Admin
Contact:
Reputation: 92
Location: Stanisic
Gender:
Age:: 21
Posts: 493
Joined: Mon Dec 24, 2018 10:29 pm

#14

Sat Feb 08, 2020 4:51 pm

Pod 1:

Mislim da je zabranjeno da se koristi chrosshair za awp.


Pod 2:

I ne treba tako da ubijas, onaj ko je pucao ima los ex_interp, i njemu hitboxovi kasne u odnosu na modele.
Coding is !easy.
User avatar
rivorn
Global Moderator
Reputation: 106
Gender:
Age:: 24
Posts: 329
Joined: Tue Sep 25, 2018 9:59 pm

#15

Sat Feb 08, 2020 4:58 pm

zabranjen je crosshair na awp :D
plazer
Cortex Member
Reputation: 1
Gender:
Posts: 5
Joined: Mon Dec 30, 2019 11:30 am

#16

Sat Feb 08, 2020 5:14 pm

Ma nije crosshair, to na demou bag kad pustim.. Nema ga u igri a i vidis da je ovo crosshair onaj sa noza (mozda je osto posto je slowmotion, nije prebacio) a svi za awp crosshairi su drugaciji, vidi se na oko da nisu original kao ovaj koji je za svaku pusku
EDIT: Evo pogledaj snimak, produzio sam ga, kad posle ubistva prebaci na noz pa onda vrati na awp da ce nisan nestati
https://vimeo.com/390178887
I pa onda je njima lakse igrati kod mene ex_intepr 0.1 ili 0.01 nema razlike u ovom awp.. Ovo znaci da njemu model izleti prije, a on opali posle njega i ubije ga. Sto znaci da ima prednost, da mu prikazuje prije modele kad izlecu, nego sto hitbox ide.. U prevodu, on prije mene vidi nego ja njega. Da je kojim slucajem hitbox uskladjen sa modelom, onda bi on morao pratiti model, sto je teze uraditi, nego ovako opaliti kad model izleti, a hitbox ide za njim. To je lakse pogoditi.
To je sranje, ovde na srw pola njih ovo koristi,, ja vidim oni prije opale nego sto treba. Taj delay dok model izleti i dok on ocima registruje i klikne misem, se poklopi sa hitboxom i normlano onda da ce bolje pogadjati.
User avatar
mIDnight
PAWN Technical Support
Contact:
Reputation: 52
Location: Macedonia
Gender:
Age:: 24
Posts: 157
Joined: Fri Jan 25, 2019 8:50 pm

#17

Sat Feb 08, 2020 6:19 pm

Nije do modelima i hitbox sta god to je to tako sa valve ne moras stalno da pogadjas cel da bi ubio protivnika nekad se desava to, to se zove backtrack igrac se krece a ti pucas zad njima i ubijes ga to se desava zato sto ping protivnika je veci i kasnije salje pakete na server i obratno a kada je ex_interp 0.1 je lakse izvediti to.
Image
plazer
Cortex Member
Reputation: 1
Gender:
Posts: 5
Joined: Mon Dec 30, 2019 11:30 am

#18

Sat Feb 08, 2020 9:07 pm

Nije do pinga protivnika. Eno udju oni od 150 ping neki stranci pa nema razlike, opet moram isto ciljat u hitboxu izmedju njih i ovih od 10 ping..
User avatar
mIDnight
PAWN Technical Support
Contact:
Reputation: 52
Location: Macedonia
Gender:
Age:: 24
Posts: 157
Joined: Fri Jan 25, 2019 8:50 pm

#19

Sat Feb 08, 2020 11:39 pm



Ova je to o cemu ti pricam samo na video se koristi bkt exploit da bi se to povecalo ako si ikada cuo o fake lag... da ne duzim to nije do nas server to je do sama igra takva kakva je
Image
plazer
Cortex Member
Reputation: 1
Gender:
Posts: 5
Joined: Mon Dec 30, 2019 11:30 am

#20

Sun Feb 09, 2020 5:09 pm

Pa onda je logicnije da hitbox bude ispred modela, a ne iza, ako vec kasni..?
Ako nesto kasni nevidljivo (hitbox) a model je vidljiv i on oznacava i PRATI hitbox, onda bi model trebao da bude iza, jer ti ako nekoga pratis, ides iza njega, a ne ispred njega? onda bi bilo logicno da se unapred puca, ispred modela i da se tad registruje pogodak, a ne iza. Ovo sto je na snimku a i u samoj igri sto ovako igraju, to je neko 'predvidjanje' koje nije dobro podeseno tim igracima sto pucaju. Imaju predvidjanja prije nego sto treba. Sto znaci da njima model unapred ide pa tek onda hitbox iza modela, a hitbox je je jedini pravi precizan podatak gdje se protivnik nalazi.
ZNam da postoji to predvidjanje u igri, zbog te sinhronizacije izmedju protivnika-servra-mene. I sad sam cs- predvidja npr 0.1 sekundu gdje ce se igrac nalaziti u tom sledecem trenutku ali ovima je previse to predvidjanje i kad je dobro podeseno, onda se hitbox i model poklope, a ako je previse podeseno vreme, da predvidja vise vremena, onda model ide ispred hitboxa koji je u tom trenutku registrovan na serveru.
Ex_interp ne bi trebao imati veze sa ovim jer su to popravili davnih dana, kada je cs bio samo valve, a ne steam. TJ kad se igralo na valve protokolu p47.. A od kako je p48 poceo prvi put 2008-2009 godine, tad su najavljivali i prikazivali video snimke, gdje se razlika izmedju 0.1 i 0.01 u tom pucanju ne vidi na p48, a na p47 se vidi i bude bas ovako identicno kao na ovim snimcima gdje pucaju pored, a pogode te.

Return to “Cortex AWP Arena [Premium]: IP: 185.119.89.89:27036”

Login  •  Register